1. Home
  2. Over Nocepta
  3. Corona

Corona

Maatregelen Nocepta i.v.m. het Coronavirus

Alleen samen houden we onze zorg veilig. Wij nemen daarin onze verantwoordelijkheid en rekenen ook op die van u!

Wat betekent dat concreet?

  • Als u hoest, koorts, keelpijn, kortademig, verkoudheids- of andere klachten heeft die kunnen wijzen op Covid-19, dan gaat uw afspraak of behandeling nu niet door. In dat geval moet u eerst 24-uur klachtenvrij zijn. Wilt u ons hiervan z.s.m. op de hoogte brengen? Dan kunnen wij in uw plaats een andere patiënt plannen. Belt u hiervoor met ons hoofdnummer: 088 – 708 5080.
  • Wij hanteren de 1,5M-richtlijn.

U komt alléén naar uw afspraak. U mag zich als patiënt laten brengen en halen door een begeleider, maar het wachten van de begeleider vindt plaats bij het bezoekersrestaurant (mits geopend i.v.m. geldende maatregelen), in de auto of elders buiten het pand.

Als er sprake is van een uitzondering zoals slechthorendheid van de patiënt of een taalbarrière, verzoeken wij u dit vooraf telefonisch te melden bij het secretariaat.  (088 – 708 5080)

Bovenstaande geldt ook voor de behandelingen waarvoor het verplicht is begeleiding mee te nemen. Zodra de behandeling is afgerond wordt de begeleider gebeld dat de patiënt opgehaald kan worden. Wilt u ervoor zorgen dat de begeleider telefonisch bereikbaar is en dat bij u het betreffende telefoonnummer bekend is?

  • Als uw afspraak gepland staat binnen 10 dagen na terugkomst uit een land met een oranje of rood reisadvies, dan gaat uw afspraak of behandeling niet door. Belt u hiervoor met ons hoofdnummer 088 – 708 5080 om uw afspraak te verplaatsen.
  • Op de dag van de afspraak wordt u nogmaals aan de balie gevraagd naar bovenstaande klachten, waarbij telkens geldt: wel klachten = uitstel afspraak / behandeling.

En natuurlijk:

  • Draag een mondkapje
  • Desinfecteer uw handen en
  • Houd 1,5 meter afstand!

Wij rekenen op uw begrip en willen u vragen om de genoemde richtlijnen niet bij onze collega’s ter discussie te stellen. Zij hebben ook écht begrip voor uw situatie.

Met vriendelijke groet,

Team Nocepta

ZGT / Nocepta belt als uw afspraak niet doorgaat

Dringend verzoek om Nocepta niet te bellen of uw afspraak door gaat.

Geplande operaties in ZGT die niet doorgaan worden door ZGT afgebeld. De spoedzorg, oncologische zorg en de meeste afspraken op de polikliniek gaan door. Als uw afspraak niet doorgaat bellen wij u.

Contact

Het secretariaat is op werkdagen te bereiken van 8:30 -12:00 uur en van 13.00 - 15.30 uur.

 

Dit formulier is beveiligd met reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden.

Na afhandeling van het verzoek wordt de melding verwijderd. Indien aan de orde wordt een notitie in het dossier gemaakt.

Deze website plaatst cookies. Dit doen we om onze site gebruiksvriendelijker te maken, onder andere door analyse van het bezoekersgedrag. Maar je blijft anoniem. Als je verder surft accepteer je onze cookies.