Vacatures

Voor Nocepta – centrum voor specialistische pijnzorg - Hengelo, zijn wij op zoek naar een:

Medisch Secretaresse

20 uur per week: dinsdagochtend, woensdag en vrijdag

Ben jij die gedreven secretariële duizendpoot en een kei in het organiseren van allerlei zaken die in een poliklinisch centrum aan bod komen? Kun jij makkelijk de juiste prioriteiten stellen en heb je affiniteit met pijnzorg? Dan willen wij jou graag leren kennen!

Over ons
Nocepta is een zelfstandige organisatie, sinds het najaar van 2015 gevestigd in een modern en vooral gastvrij onderkomen binnen het gebouw van ZGT Hengelo.
Met de oprichting van Nocepta willen de anesthesiologen/pijnspecialisten van MST en ZGT mensen met chronische pijnklachten de hoogste kwaliteit van zorg en de beste service bieden. We zijn ervan overtuigd dat de zorg rondom pijnbestrijding beter kan en streven naar een snellere en optimale afname van pijnklachten.
Op het secretariaat is er ruimte voor een medisch secretaresse, om bovenstaande in goede banen te leiden.

Onze ideologie
Pijn is een beleving die allesoverheersend kan zijn. De patiënt heeft behoefte aan kennis en ervaring die ze de goede kant opstuurt zodat zij met een goed gevoel hun waardigheid kunnen behouden en zichzelf weer kunnen zijn.

Onze belofte
Een handvat voor pijnbeleving.

Jouw kerntaak
• Planning: het plannen van (soms complexe) behandelingen en afspraken. De basis van een optimaal zorgproces!
• Het hebben en houden van overzicht.
• Frontoffice-activiteiten: sturen op een optimaal verloop van gelijktijdige spreekuren en behandelprogramma’s.
• Backoffice activiteiten: coördineren van de totale “reis-van-de-patiënt”, gericht op een optimale patiënten logistiek. Je bent in de regie t.a.v. een optimale afstemming van de patiëntenstroom op de beschikbare capaciteit voor zowel spreekuren als de behandelprogramma’s van de medische specialisten, PA-ers en doktersassistentes, rekening houdend met urgentie-indicaties, medicatiegebruik en wensen van de patiënt.
• Tijdige en correcte uitvoering van administratieve en secretariële werkzaamheden zoals verwerken van(patiënt)gegevens, verwerken en verzorgen van verslaglegging, inkomende en uitgaande correspondentie, regelen van facilitaire zaken en voorzieningen.
• Telefoon: het afhandelen van alle binnenkomende telefoongesprekken waarbij alle bovengenoemde taken aan de orde kunnen zijn.
• Zorgen voor een perfect uitgeruste en verzorgde professionele werkomgeving.

Vereiste opleiding en ervaring
• Wij zoeken een enthousiaste (medisch) secretaresse die zich thuis voelt in een multidisciplinair team. Je hebt een opleiding tot (medisch) secretaresse afgerond of bent bereid een cursus medische terminologie te volgen.
• Je hebt reeds werkervaring opgedaan als (medisch) secretaresse, je hebt ervaren dat het plannen van (complexe) afspraken voor jou geen uitdaging is en je houdt van een hoog werktempo.
• Kennis van Chipsoft/HIX is een pré.

Jouw gastvrije profiel
• Je bent flexibel, stressbestendig, overtuigend, tactvol en stimulerend in zowel je gedrag als in je communicatie.
• Je hebt een “fingerspitzen gefühl” voor planning en het maken van afspraken en je behoudt het overzicht.
• Je bent bekend met poliklinische processen, protocollen en materialen en kunt hier naar eigen inzicht mee werken.
• Je hebt een voorkeur voor het werken in multidisciplinaire teams.
• Je bent bekend met elektronische patiënten informatiesystemen.
• Je bent een teamplayer bij uitstek, die tevens in staat is zelfstandig te werken.
• Je bent creatief in het oplossen van problemen in de werkuitvoering en houdt van de bijbehorende hectiek.

Wij bieden
• Een leuke baan voor een (medisch) secretaresse die houdt van afwisseling, graag inspeelt op onverwachte vragen en een hoog werktempo ambieert.
• Een ondernemend, professioneel, gedreven en flexibel team.
• Een prachtige werkomgeving die in alles gastvrijheid uitstraalt.

Arbeidsvoorwaarden
De arbeidsovereenkomst is voor bepaalde tijd voor de duur van een jaar, met verlenging als uitgangspunt als we daar van beide kanten positief over zijn.

Het aantal te werken uren bedraagt 20 uur per week, op dinsdagochtend, woensdag en vrijdag.

Het secretariaatsteam werkt met een vast rooster met voor iedereen de bereidheid hierin flexibel te zijn indien nodig.

De werktijden zijn variabel tussen 07:45 en 17:00 uur.

Je salaris is ingedeeld conform de Cao ziekenhuizen in FWG 35 en bedraagt, afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring, minimaal € 2.478,- (35-0) en maximaal € 3.509,- (35-11) bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband.

Overige informatie
Voor inlichtingen kun je contact opnemen met Aletta Koster, manager bedrijfsvoering van Nocepta, via telefoonnummer 06-20390620 of per mail a.koster@zgt.nl.

Belangrijk
Wij vragen geen traditionele sollicitatiebrief!

Graag ontvangen wij je CV met daarbij een antwoord op de volgende vragen:
- Wat is de belangrijkste factor van jouw succes?
- Als je een topsporter zou zijn, welke sport zou je dan beoefenen?

Als je bovenstaande vragen beantwoordt kun je een uitnodiging tegemoetzien voor een groepssollicitatie op maandag 7 juli om 17.00 uur bij Nocepta.
Want jij bent meer dan je diploma’s, certificaten en werkervaring. We willen jou leren kennen!

Maandag 7 juli

We starten met een rondleiding over de afdeling, voorstellen wie je bent en het delen van de antwoorden op bovenstaande vragen. En natuurlijk met elkaar sparren wat het voor jou betekent om in een omgeving te werken met patiënten met chronische pijn.

Wat gaan we niet doen: er worden geen AVG-gevoelige persoonsgegevens gedeeld, we gaan geen rollenspellen doen.

We zoeken een collega die weet wat het secretaressewerk inhoudt en die past binnen de sfeer van ons team!

 

Stuur je sollicitatie (uitsluitend per mail) vóór vrijdag 20 juni 2025 naar info@nocepta.nl onder vermelding van VACATURE NOCEPTA, ter attentie van A. Koster.